Tisdag och onsdag

Igår vart det skola och sedan hem och plugga, vilket inte lyckades speciellt bra !
Jag tröttnade och drog en sväng till fridas där Cattis och Becka var. tjööötade en stund sen åkte jag hem och kollade på tv sen tog jag ett långt varmt bad och bara tog hand om mig själv, behövdes verkligen.

Imorse vakna jag kl 04.30 utav att de va typ världens oväder ute. Stack ut huvudet genom dörren och jag trodde det var snö men som tur va var det hagel. Jag somna om igen och drog till skolan. Vi hade ute dag och det var ju toppen när det va typ - 11 grader. Nej men kallt va de. Vi gjorde iaf en massor av lekar som vi kan ha användning för när vi ska ut på apu. Nu har vi rast till 14. Slutar 15.50 och jag ska direkt hem och plugga . Jävla pluggis jag har blivit men jag måste ju för att få bra resultat. Nu ska vi dra ut och ta en smoke.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0