Stenungsund

Hej hej ! Idag fick jag sovit till 11 ungefär, vilket var väldigt skönt. Gjorde lite frukost och satte på en film. Snackade lite med mamma och vi åkte in till stenungsund, Hon gjorde linsundersökning och sen gick vi till frisören och frågade hur dom kunde tänka sig att klippa plus färga mitt hår eftersom jag har så slitet hår. Vi kollade lite affärer osv. Sedan satte vi oss på eat och fikade. Jättemysigt var det . Jag fick ett samtal av min kära bror förut. Han skulle låna en bh ? På halloween ? Jag vet alltså inte vad som försigår i hans huvud. när vi kom hem fick jag sminkat daniel lite och sedan drog han iväg. Har precis provat på rött nagelack. Det ser ut som fan på mig och jag kommer nog aldrig göra om det. Om 20 minuter kommer Becka till mig och vi ska ha myskväll. Igentligen skulle man kunna dra på någon frän fest men jag orkar verkligen inte. Är hur trött som helst på att dricka. Tycker bara det är tråkigt.
Men nu ska jag nog tända massa ljus i mitt rum och sedan titta på någon bra film tills becka kommer.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0