Stan

Gårdagen var riktigt mysig :) Jag och becka tog bussen in till stan och där mötte carin och cattis upp oss . Vi tog en spårvagn till linne och satte oss på en grekisk restaurang. Jättetrevlig mat där och vi hade kul. Cattis lämnade oss runt 19 och jag carin och becka tog en spårvagn till vasa viktoriagatan och satte oss på cafe mio. Det var inte fel med kladdkaka och dubbel espresso. Dock har jag ätit kladdkaka fyra dagar i rad men man måste ju leva livet ibland. Jag och becka tog en buss hem 21.30, när jag kom hem till mamma satt vi och tjöta en stund sedan somna vi.

Idag åkte jag in till stan igen för att umgås lite med carin som sover över hos sina släktingar. Vi gick i nordstan och sedan donken. Vi tog en spårvagn till samma ställe som igår . Alltså cafe mio satte vi oss på. Fy jag kommer bli så tjock av all bakelse jag äter.  Nu ska jag kolla på sjukhuset och sedan du är var du äter.
Pusspuss


Kommentarer
Postat av: cattis (:

mys vaa det:)

2008-10-30 @ 22:01:18
URL: http://cattisl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0