Skolfoto och plugg

När jag vakna hos mamma imorse hade jag inte en blekaste att klassen skulle ta skolfoto, så jag tar på mig ett par gråa jeans och en randig tröja som inte är sådär jättesnicig kanske ^^ Bussen var försenad men jag kom i tid ändå till skofotot. Dagen gick fort. Vi åt på cafe nyfiken och sen matte,svenska och bf.
Eh, har pluggat hela dan idag och det känns inte som om jag har kommit någonstans. Jag kan inte datakunskapsprovet som är imorgon. Jag har inte ens tittat på engelskagloserna tills imon. Jag kan heller  inte bf provet som är på fredag. Jag har inte gjort klart sammanfattningen om barn,kultur och fritid förr som ska va inlämnat på ons. Jag har även svenskauppsattserna som inte är färdiga och ska va inlämnade imon, HUR SKA JAG HINNA ALLT ?? Allt på denna veckan. Sjukt... Men man får se det posetivt och se framåt. Bra betyg = polishögskolan  :)
På torsdag ska pappa, annika och jag plus carins familj först på avenyn och käka sedan in på Nanne grönvall. Ska bli jättekul !

På fredag har vi lov och det ska inte sitta fel. Efter lovet har vi APU alltså arbets platsförlaggd utbildning i fyra veckor ,
fem veckor utan skola , jippi ! :)

Nu måste jag nana. Det är en dag imorgon oxå.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0