onsdag 1/10

Klockan ringde 05,30 idag men snooza den till 45. Jag gick upp och duschade och sedan sminkade mig, frukost m pappa blev det och sedan in i bilen.
I skolan började vi med svenska , fan jag ligger så efter i svenska.
Höll på att tappa hoppet men gav mig fan på att jag ska klara det!
Nästa var bf, redovisningen gick toppen!
På idrotten badade vi men eftersom att jag är sjuk var jag inte med, SKITKUL !! Nej...
Älskar ju idrott :( Men det ska bli så kul, nästa vecka har vi livräddning !
Det blev donken efter gympan och sedan hade vi bara bf kvar.
När jag kom hem kollade jag lite på tv och sen kom pappa hem och han hade köpt kamben ;)
Ringde robin förut och han köpte cigaretter till mig sedan snackade vi en stund.
Nu har jag kollat på några avsnitt av sjukhuset och Imorgon har vi matteprov och jag kan inte ett piss .tog fel bok , engelska boken ist för matteboken.
plus att vi har en samhällsinlämningsuppgift som jag inte har gjort , bra där Anna.


Jag ska gå och lägga mig tidigt ikväll , tycker om att sova :]

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0