Myskväll och party

Sjukaste kvällen ever igår. När jag och becka hade fikat klart kollade vi i lite affärer och både jag och hon fick köpt lite kläder. Vi träffade ett antal personer igår som vi inte träffat på länge vilket var kul. När vi kom hem till mig kom även cattis och carin. Vi lagade kyckling, klyftpotatis och bearnaisesås. Jättegott ! Sedan bakade jag en kladdkaka som jag blev rätt nöjd med :) den va väligt god tyckte jag. Carin drog runt 22 och vid 23 kom daniel mfl. Det blev en rätt lyckad kväll för mig iaf. kanske inte för andra som blev en aning för fulla. Runt 5 deckade alla utom jag och billy som tog en lång mysig promenad i mörket.
Idag vaknade vi 10.30. Vi tog moppen till almölivs och köpte lite frukost och sedan hem och äta. Jag fick bakat en till kladdkaka eftersom den tog slut igår. Fram tills nu har vi kollat på film och bara chillat.  Är väldigt seg och har ont i magen pga kladdkakan.-.-  om typ två timmar ska jag dra mig till mammi. Vi ska väl softa lite och kolla på tv or something. Ska bli mysigt.

pusspuss
här kommer lite bilder från dagen :)


På eat



Hemma hos mig lagade vi mat :)
lagar mat ;)

Kladdkaka jag bakade ;)


Kladdigt med grädde , det gillas
.


Kleta gädde ^^


Tack för en mysig kväll <3


Billy, daniel och becka




Haha, så sjuk är robin, han deckade under spisen ? sedan kittlar becka honom , han slår i huvudet i  stenhällen och sedan säger han : vad heter huvudet där uppe ? HAHA ,  så kul va de !


Cattis och jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0