Min helg

I fredags hade vi sjukt slapp dag ,hälsodag i skolan.
Först kom a non smoking genaration och tjötade om tobak mm.
Sen massage och sist tjejprat om svartsjuka.
Tog en buss hem och direkt till becka och cattis..
Efter ett tag åkte jag hem och gjorde iordning mig.
Tog 6 bussen till lisafisa ;) där fanns även anna,sandra och elin.
Det blev lite förkrök på bussen och sedan vänta på centralen på camilla,emily, kajsa och felicia. väl inne på ferdinad va det sjukt varmt och svetten rann och jag va tvungen att gå ut men nej , självklart var vakterna dumma i huvudet och jag blev sur.
Vilket gjorde att dom kicka ut både mig och lisa
Anna ,elin och sandra kom efter en stund, vi åt donken och sen runt 2 kom annas syster och hämtade oss. sov hos lisafisa denna kväll;)

Lördag blev det lite chill hos lisa och tog bussen till std ,träffade becka och julia där och vi tjöta en stund på donken sen blev det hem till mammi.  Vi kollade på film och sen runt 23 gick vi och la oss, härligt att sova tidigt :)

Söndag hann vi med mycket kändes det som, vi åkte in till std och bowla sen blev det restaurang och efter det kollade vi på mamma mia och whats happen in vegas plus godis:)
Runt 01 somnade vi .

Vakna imorse och va sjukt trött, mamma gjorde te och macka till mig och sen gick jag hem till pappa och gjorde iordning mig. Fick bli mysbyxor idag , har hål nu och vi har precis varit på donken och ätit oss feta xD
Snart ska jag ha matte :) ska bli nice..
Efter skolan ska jag träffa beckut inne i stan och vi får väl se vad som händer där ;)
snaaart ska vi till stockholm :D på torsdag !

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0