Huvudvärk och Apu möte

När jag vakna imorse hade jag sjukt ont i huvudet, jag vet inte varför men det gjorde jätteont ! Jag åt frukost, duschade och sminkade mig. Sedan tog jag mopeden in till sundahallen där jag ska ha min apu . Min handledare va rätt skön. Han hade typ ingen aning om vad jag skulle göra. Han tyckte att jag skulle jobba lite på helger oxå vilket jag helst inte vill göra men om man ska nå mvg i den kursen så måste jag väl vara där på helger. Om en liten stund ska jag hämta upp Becka så ska vi in till stenungsund och fika. Ska bli mysigt! Men nu fick jag aldrig berättat om hur de va på nanne och så. Jag och carin blev hämtade av carins mamma.  Alla skulle träffas på avenyn och sedan skulle vi in och äta. Jättegod mat där . Rekomenderar det verkligen ! När vi kom in på nanne grönvall vart det jättebra ! Sån energi hon!! Jag och carin satt där och typ sjöng högst av alla ;) iaf jag. hihi.. Men nu ska jag fixa och trixa lite med håret och sen ska jag åka . ikväll är det myskväll med c och b :)

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0