halmstad och torp :)

lördag :

Alarmet gick kl 7 men snooza till typ halv 8.
Gjorde iordning mig och sedan gick jag till mamma, där vi åt frukost mm.
Vi åkte väl runt 10 tiden och kom fram till Niklas och Anna cirkus kl 12.
Även där åt vi frukost ^^
Vi chillidillade lite och sen var det dax att rida :) fy vilken träningsvärk jag har nu :P men det var kul och jag ramla inte av hästen som vissa andra gjorde, typ mamma och niklas x)
Middagen var jättegod även efterrätten , dvs bullar, delecatobollar  och kaffe :D haha nice nice.
Vi åkte hem runt 8 , träffade becka och cattis senare på kvällen och det var trevligt.


Söndag:


Jag må säga att det var fasansfullt underbart att få sova ut idag.
Har inte sovit ut på ja.. sen vi började skolan.. ;o
blev lite smink och platta hår och sedan åka till torp .
Fick 2 par skor 2 par stuprörsbyxor och ett antal trosor ;)
När vi va färdiga med allt åkte vi till std och bowlade.
Det gick helt okej  , jag kom tvåa två gånger och sist en gång :P
Det är bra för att spela mot pappa och daniel :D haha
Kom hem för ett antal timmar sen och har precis ätit upp min ghevre macka med honung på , det slår nog inte någon macka , så underbart gott :D !!
Nu ska jag kolla på 1 vänner avsnitt och sen ska jag sova :)

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0