breakfast

Hej på er ! Förlåt att jag inte har skrivit men jag har faktiskt varit i stockholm. Jag hade 2 jättebra dagar där med klassen.Jag orkar inte förklara allt som hände men jag träffa carolina gynning vilket var hur bra som helst! Älskar henne!! Jag tycker hon kör sitt egna race och skiter i andra och det gillar jag. Sedan besökte Vi  skansen, riksdagen och slottet vilket va helt okej. Bussresa  hem tog ca 6 timmar och jag var lagom trött då.

Igår skulle jag plugga hela dan men blev inte riktigt så. Jag har sjukt mycket läxor och prov denna veckan. Det jag tycker dom borde är att sprida ut läxorna och proven så inte allt kommer samtidigt alltså sista veckan till höstlovet. Det värsta är nog svenskan jag inte har kommit alls långt med och den ska vara inlämnad på onsdag! Så jag tog mina grejer och gick hem till carin för att få lite hjälp av henne. Vi kom inte sådär jättelångt men vi skulle fortsätta idag.
Becka kom till mig runt 20 igår och vi kollade på tv och allmänt mysade. Kändes skönt att inte vara ute eller typ festa utan bara vara.

Jag vaknade för ca en timma sedan och nu sitter jag här med en go
d frukost, varm oboy m grädde och två rostmackor med ost på. Det är inte fel inte.
Idag kommer carin hit och vi ska plugga plugga och åter plugga. Kul det låter , eller hur ?
Nu ska jag äta upp min frukost och sedan gå ut och ta en smoke och därefter städa lite eftersom det ser ut som bejrut här inne!!


 pusspuss


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi klarade ju av det iaf ! ;)

2008-10-19 @ 16:05:07
Postat av: Alina

Hejhej:) bara kollar om det funkar att kommentera:)

2008-10-19 @ 16:12:39
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0