Åhhhhhhhhh

Fan , jag orkar verkligen inte gå upp på morgonrna nu , jag är jättetrött ! Jag blir inte piggare heller utan jag är trött hela dagen. Iallafall hade vi bf först sedan engelska samt datorkunskap. När kl var 12 och alla dom lektionerna passerat orkade jag inte gå på resten. Jag tog bussen in till stan för att slippa vänta i kungälvsmotet i en timma. Där var becka och vi tog bussen hem. Hemma vart det inte länge utan vi tog moppen till robbans och åt pizza, eftersom jag inte hade ätit något var det en underbar känsla att få äta. Har typ inte varit så hungrig någonsin. Hemma hos mig tog vi en film och tittade på. Cattis ringde och ville bli hämtad av mig på myggenäs korsväg och vi tog en sväng in på almölivs och köpte glass, gott !
Hos moi kollade vi lite på tv och sedan åkte c och b hem.

Pappa kom precis hem och han har med sig grekisk mat :) ! Lätt bästa maten i världen !


Men jag känner ändå att jag inte mår bra, alltså inte så men något är fel på mig. Jag är trött och orkar ingenting längre! Även om jag tycker skolan är jättekul får jag ändå tvinga mig upp och vara död hela dagen. Jag kanske ska ta en day of eller något? Det värsta är att jag missar massor om man ens är borta en dag. Jag orkar inte !!


På torsdag åker klassen till stockholm och det ska bli dunderkul !


Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0