Söndag/ farsdag :)

Söndag morgon vaknade jag upp i cattis säng runt 11 , Vi käkade frukost och sen tog vi en rulle och kollade på. Becka följde med mig hem efter filmen. Det blev lite slapp och sen åkte vi ner till almölivs för att köpa farsdag present till våra pappor.  Jag körde hem becka och sen hem till mig och äta farsdag middag. Mycket trevligt ! pappas mat är alltid så god :) Snart blir det efterätt och det ska inte sitta fel. Ikväll skall jag nog kolla tv och kanske ut och gå med carin. Jag är rätt glad att jag får själv välja arbetstiden denna vecka.  Förra veckan började jag ju kl 8 och det menas att jag måste typ gå upp kl 6 -.-
Imorgon börjar jag kl 15 ! Enligt mig är det jätteskönt ! Denna vecka skall jag även hinna med att träna både med jesper och cattis . Hur ska detta sluta ;) ?

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: cattis

Det kommer gå superbt ;) men vi får bestämma en dag att träna på bara ;) så det blir av :P men du, kommer antagligen och tittar förbi imorrn ;) ringer dig imorrn :)

2008-11-09 @ 20:50:59
URL: http://cattisl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0