Myspys och sova

Dagarna går riktigt fort nu och när jag var ute och rökte snöade det för första gången denna vintern. Konstigt tyckte jag för jag lever fortfarande i att det är sommar.
I veckan har jag varit på återträff med klass 9a och det var riktigt trevligt. Kändes som om man hade glömt av hur kul man hade ändå. Idag följde jesper med mig hem oxå. Vi gjorde våfflor som blev goda och sen låg och myste i sängen med popcorn och film. Jesper tog buss hem vid 20 så efter har jag och mamma kollat på tv tills nu. Jag vill sova snart men måste hem till pappa för att packa en liten väska till mig själv så jag kan sova här lite oftare så slipper jag att gå över till pappa hela tiden.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0