mys :)

Hej där :) Igår var jag med carin hela kvällen. Vi åkte in till stenungsund och hyrde film. Vi gjorde tacos och sedan satte vi på filmerna. Vi kollade även på tv alltså "tack gode gud" och "stjärnor på is" Sedan tog vi en nattpromenad och vi gick förbi ett hus som hade fest. Det var lite obehagligt faktiskt för att folket som stod utanför skrek och hotade med kniv mm. Men vi stannade där en stund och snackade med adam mfl. Sedan hem och sova. Vi vaknade runt 12 , carin gick hem och jag gjorde iordning mig. Jag gick till mammi runt 14 och vi åkte ner till affären. Middag kl 16 med mormor och morfar , mikael ,daniel mamma och jag . Jättetrevligt var de ! Snart blir det att kolla på when a stranger calls med mamma och mikael. Ska bli kanonkul ;)
Imorgon börjar min Apu på sundahallen. Lite pirrigt allt. =D
Pusspuss


Kommentarer
Postat av: cattis

Kommer att gå jätte bra för dig! :D

2008-11-02 @ 22:54:58
URL: http://cattisl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0