Måndag

Idag vaknade jag utav att pappa kom in i rummet och började lukta ? Ja ba : vafan håller du på med , han ba : jag luktar ! jag ba ,: ehh ?'
sjuk människa det där ^^ Jag somnade om som tur va och vaknade runt 11 tiden.  Duschade och gjorde iordning mig .Jag har precis ätit frukost och nu fick jag plötsligt jätteont i magen. Stackars mig. 15 börjar jag jobbet idag men åker in 14 ist , för att träffa jesper.  Jag slutar 22 , känns jätteovanligt att sluta så sent.  Men nu ska jag åka ner med moppen till myggenäs korsväg och hämta daniel ;) '

pusspuss


Kommentarer
Postat av: Carin

men nu ska jag börja träna,, fast kortet får jag köpa i jan , så det räcker hela året :)

2008-11-10 @ 19:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0