Lördag

Lördag idag då. Gud va skönt det var att få sova ut. dock inte sådär jätteunderbart att vakna med migrän. Jag åkte in till stenungsund förut och lämnade tillbaka filmerna som jag och carin lånade på hemmakväll förra lördagen. Sedan gick jag till espresso house där becka och blubb var. Längesen man träffade blubb nu. Men vi satt och pratade en stund och sen fick jag springa bort till cubus för alla affärer stänger ju kl 15.. Fick köpt mig två nagellack. Ett typ vinrött och en lilasvart färg. När jag kom hem gick jag och carin ut och gick. Det var jätteskönt att gå ut lite. Nu sitter jag här och skriver sms till jesper och snart ska jag nog städa lite. Om jag städar hela huset får jag 200 spänn , lättförtjänta pengar eftersom jag är pank och behöver cigaretter. Ikväll ska jag cattis och becka mysa med film och godis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0