Helgen

Helgen har jag tillbringat hemma hos jesper och jag måste säga att det var mycket trevligt och mysigt. Annars idag har jag haft praktik och det var kul dock saknade jag jesper. Runt 5 kom becka till jobbet och vi tog en  buss hem till mig där öven cattis kom. Vi bakade kladdkaka och satt å tjöta. Jo vart, om ni har läst min blogg innan så blir jag ju dålig i magen utav kladdkaka. Vilket jag är nu med. INTE KUL !  Men något annat som är lite bra är att jag idag började med p piller igen. Men är lite osäker på ifall jag ska fortsätta använda neovletta eftersom barnmorskan sa att om man röker ska man inte använda dom p pillrerna. Men eftersom att jag var ung och dum för ca 1,5 år sen sa jag inte att jag rökte -.- 
Nu tänkte jag faktiskt avsluta mitt inlägg här för jag ska gå över till mamma och snacka lite skit elle något sådant trevligt.
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Carin

hah, smart Anna.. ;) Men du måste la ändå ringa dom och säg att du börjar med ppiller igen ? :d

2008-11-17 @ 20:53:00
URL: http://carinjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0