Fredag

Dagen började inte bra. Jag vaknar hos mamma 30 minter försent. Jag sprang över till pappa och gjorde iordning mig. 10 minuter innan bussen skulle komma, kom jag på att jag skulle ha med mig pengar. Jag går upp till skåpet men icke fanns det några pengar där ! Min kära bror hade tydligen tagit 200 kr jag skulle ha just denna dag. Jag ringde mamma fort som attan och hon är så gullig så jag får låna pengar av henne plus att hon kör ner mig till bussen. När jag kommer till jobbet blev det lite städning med malin sen gjorde vi mackor och efter det åt vi frukost. Som alla andra dagar ser ut på mitt jobb på morgonen. Klockan gick väldigt fort dom sista timmarna och runt 16 kom jesper. Vi fikade lite sen gick vi med bestämda steg mot bowlingsbanan. Tyvärr vann han. Men det spelar ingen roll faktiskt. Huvudsaken är ju att vi har kul. Vi gick till en thai restaurang och åt mycket god mat. Vi tog en promenad i stenungsund och sedan tog vi varsin buss hem. Mamma kom och hämtade mig vid myggenäs korsväg eftersom det regnar ute. Men nu ska jag nog ta mig en baugette till och dricka upp mitt te.
Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0