apu

Nu har det gått två dagar på min apu och jag trivs rätt bra. Igår var det lite sådär men idag blev det mycket bättre. Det var väl lite pga att det var nytt och så.
Igår morse hände någont som var mindre kul , mamma halkade nerför trappan och slog sig rejält i foten. Under dagen var hon på vårdcentralen och på kungälvs sjukhus. Utdragna ledband låter inte sådär mums. Så igår kväll fick jag leka mamma åt mor min. Gjorde varma mackor och hämtade kryckor hos pappa till henne. Jag pysslade om henne väl. Tycker synd om dig mammi <3
Igentligen skulle jag och cattis träna idag efter min praktik. Men både hon och ja var trötta. Vi får väl se när träningen blir av. Jag vill men jag behöver en liten knuff till att orka träna. oh ja jag vet jag är slapp men så är det om man inte har tränat på ca två och ett halvt år.
Gick hem till mamma och kollade till hur hon mådde och sådär. Nej inte mycket bättre. Jag gick hem till pappa och jag har kollat på tv sen dess. Nu ska gå ut och ta en nattcigg sen blir det till att sova.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0