41 timmar

tjosan trosan ! ;) Har inte skrivit på typ två dagar och det känns hemskt att svika bloggen. ;) Men jag har haft fullt upp , Har jobbar 41 timmar denna vecka. Rätt tufft måste jag säga men vad ska man göra åt det. Igår var jag med cattis en stund på kvällen, vi kollade tv och gjorde mat.
Idag jobbade jag till fyra och sen kom pappa och daniel till sundahallen , vi skulle nämnligen bowla. Jo visst jag höll på och vinna flera gånger men de va typ 2 poäng som saknades varje jävla serie. Efteråt åkte vi till apotek,system, ica och fiskhandlar, vi fick köpt räkor, bröd mm.  Hem och äta underbara räkor . muuums. Nu ska jag sätta mig brevid pappa och kolla på tv. Ha en trevlig fredag !

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0