fucking money






Jag sov väldigt oroligt inatt och hade inte många timmar sömn.
Daniel och hans kompisar kom hem och började spela gitaur hero kl halv 3 på natten. men efter ca 1 timma somnade jag igen med öronproppar.
Jag vaknade runt 10 tiden utav ett sms från min älskade pojkvän. Vi bestämde att vi skulle skita i bandy matchen och jag skulle komma hem till honom. Jag sov vidare till klockan var 12 och gjorde iordning mig. Sedan hem till jesper där vi bakade kladdkaka och myste.
Klockan 16 kom mamma och hämtade mig för att äta middag hemma hos mormor och morfar. Mycket god mat och många goa skratt.
Hemma kollade jag och carin på selma lögerlöf och sedan satt vi och pratade en stund. Carin gick hem för en stund sedan och nu sitter jag här i min ensamhet igen och skriver blogg.
Imorgon skall jag sitta barnvakt  och tjäna massa pengar. Gott !!

pusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0