Träningsvärk

Dagen börjar kl 05.50 med en dusch. Sedan fick jag vara kvick för det var brottom till bussen. I skolan hade vi en liten redovisning om antika ord och det gick super. Bf stod nästa på schemat och det gick toppen det med. SEN, var det idrott och vi skulle åka skridskor på skarpenor. Jag åkte runt där som en jävla idiot och tyckte att det var görkul. Men tänkte ju inte på att jag var så satans otränad så har fått världens träningsvärk.
Det blev pizza efter och sen bara en lektion kvar.
När jag kom hem var jag helt slut och var tvungen att lägga mig i sängen och kolla på tv. jag somnade och vaknade av att min mobil ringer några timmar senare. Efter att ha fått vakna lite och kolla på vänner, simpson gick jag över till mamma där vi kollade på tv och åt glass. Mys. Så idag har det varit en slappisdag fast ändå inte. Imorgon är sista dagen i skolan eftersom vi har kompledigt från stockholm på fredag. hur skönt som helst om jag får säga min åsikt.
Vintern är dock inte här men vi får hoppas på en snöig decembermånad.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0