the nanny

Klockan står fan stilla i detta huset och jag börjar bli mer och mer trött.
Men jag ska inte klaga. Har haft en mycket mysig stund med min kusin tills han somnade då. Lekt med lego, ätit kvällsmat och kollat på bolibompa sedan bar jag in honom i hans rum och där ligger han ännu.
Från klockan 19 tills nu har jag glott in i en tv och det har inte varit helt fel. Jag kopplar av och bara är. 
Jag gjorde iordning mig en varm kopp oboy med grädde för en stund sedan och det satt inte fel.

När jag nu är i farten kan jag berätta att jag och pappa var ju som sagt inne på jysk. Vi fick tag på en massa. En bänk,  en matta till mitt rum och en till toaletten plus toasaker, handdukar och två fina lakan i svart och vitt.
Jag kan inte vänta tills på måndag när jag ska handla kläder. Jag ska verkligen handla mycket mycket mycket !!

Nu hörde jag en bildörr som small igen , det måste vara taxin som kom.

Sov sött

Anna



Min sötnos somnade under bolibompa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0