LETS-COME-OUT-AND-PLAY

Idag har jag varit en sådan person som är farlig. Mycket lugn men ändå farlig.
Helgen har varit helskön.
I fredags var det abba kväll med tjejerna.
Lördag: Ut med jobbet på liseberg.
Sova hos Jesper. Och idag en helt sjukt lugn dag. Det tycker jag om !

Just nu har jag precis målat naglarna och hör en mycket hög volym av heartbreak hotel på tv.
Så fruktansvärt skönt med jul lov nu. haha när jag vaknade imorse trodde jag att det var skola imon men ack så fel jag tog.
I allafall har jag fått alla julklappar köpt och inslagna är dom också. Julstressen är äntligen över och jag kan bara ta det fett lugnt. Saknar min baby <3 :/

pusspuss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0