IM FUCKING SEXY !

Dagen börjar kl 10 med en dusch och sedan från mamma till pappa och där klädde jag och pappi julgranen.

Jag gjorde iordning mig för att åka till cattis.
Stannade på almölivs för att köpa lite fika.
Hemma hos cattis fikade vi och sedan paketen.
 Jag fick ett bälte och en keps som var as nice. Det står mini polis på och jag tycker det stämmer in jäkligt bra.

15.00 kom jag hem och även då kom jesper. Det blev sängen hela eftermiddagen med dvd:n parlamentet.
När jesper åkte träffade jag carin en stund sen har jag inte gjort mycket.
Har lite ångest för jag måste byta lakan pga någon viss jesper som smutsade ner dom. aw du är söt du  ;)
Imorgon åker familjen in till stan för att fira julafton med pappas släkt. Ska bli kul att få träffa min skitonge igen !
Nu ska jag ta av mig mitt smink och sedan sova. godnatt

pusspuss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0