Good Morning

Godmorgon mina vänner!


Jag sov väldigt bra inatt tills klockan var kvart över 11 och då gick jag upp.
Har gjort iordning mig och ska snart åka till jysk med pappa för att köpa lite nya grejer till både mitt rum och hallen. Man måste förnya sig lite. 
Pappa betalar brukar vara mitt och carins citat när vi vill ha något. Och jag vet att det är bortskämt att säga så. Men det skiter jag i. För vill jag ha något ska jag fan antingen få det eller köpa det själv.
Beror på vilket humör min kära far är på.

Men.. innan jag ska till stenungsund måste jag hem till mamma för att hämta ett par byxor och måla mina nails i någon fin färg.

Ikväll bär det iväg till min kära kusin som jag skall vara barnvakt åt. Mycket lättförtjänta pengar för min lilla gullegris är så söt och snäll.

På söndag ska jag också jobba. 8 timmar.Det tycker jag är skönt
Jag fick min lön för några dagar sen. 1500 kr inte så illa pinkat.
Så på måndag ska jag cattis och becka shoppa lite. Eftersom det är rea nu känns det extra kul att få massa kläder






 





Love Anna

Kommentarer
Postat av: Carin

Precis..Det citatet är så braa. ;) Måste bara ha den beatles tröjan lixom .. xD

2008-12-29 @ 13:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0