BYE BYE X - MAS

Nu är julafton över och det känns rätt bra. Jag fick jättefina julklappar av min familj och vänner. Bland annat en ny plattång eftersom min gamla glappade. En ny dvd spelare eftersom min gamla va helt galen. Smink , kläder värmedyna som jag älskar och parfymer. Maten var supergod och alla var lyckliga.

Idag vaknade jag utav att jag var så fruktansvärt varm och ville bara slänga alla kuddar och mina två täcken åt helvete. Men efter några djupa andetag hoppade jag ur sängen och satte mig vid frukostbordet.

När frukosten var avklarad gick jag i min ensamhet hem till pappa och gjorde iordning mig. Så småningom kom cattis och becka. Som vanligt var vi sociala och planerade lite inför nyår.
Grekiskt stod på menyn när pappa ropade att det var mat. Lamm, grekisk sallad och mums vad gott det var.
Cattis och becka åkte hem vid 18 tiden och då kom carin. Vi började direkt med att titta på sunes jul som jag fick av henne i julklapp. Tills ungefär nu har vi tittat.  Filmen är sjukt bra och alla borde verkligen köpa den.
Nu är jag trött och jag ska upp relativt tidigt imorgon eftersom jag ska på bandymatch med jesper. Senare den årliga middagen hos mormor och morfar. Efter det ska jag och carin kolla på helena bergström som selma lagerlöf.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0