18 december

Idag gick jag upp 06.50 och det var verkligen jobbigt. Kl 8.30 satt jag och pappa på vårdcentralen och väntade på att jag skulle kunna få ta dom proverna + EKG.
Sedan körde pappa moi till skolan vilket var fullt ös där.
Nej men några blev lite sura för att jag kom 10 minuter sent.

 Dagen gick rätt segt eftersom vi skulle vara i skolan till 18.
 Men julavslutningen var okej och tomten kom också.
Om jag ska sammanfatta hela dagen på skolan var den mysig.
 
När jag kom hem blev det en snabbis in till stenungsund med mamma för att köpa donken och sedan hem till carin för att gå till myggenäs skola och kolla på julmarknaden.
Jag hade en trevlig stund med min kära Carin men efter ca 50 minuter gick vi hem.
 
Har legat i min säng och kollat på tv hela kvällen.
Jag har sinnessjukt mycket att göra dom närmsta dagarna och det känns som om jag inte kommer hinna något till julafton. Men så känner väl alla för tillfället inför julen.


Imorgon åker jag in till stan för att julhandla med becka och cattis och jag ska fasen köpa något fint till mig själv.
Tycker att jag är värd det. Och även ska jag kolla lite extra på klänning till nyår, jag ska ha något alldeles speciellt.

Pusspuss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0