Mimers idag då

Idag vaknade jag utav att daniel står i dörrkanten och ba : öh ! jag snor en cigg av dig , och sedan frågar varför jag inte är uppe !? mjo då svarade jag lite sådär halvsurt att jag har 15 min kvar att sova, en jävligt dyrbar tid ! Men eftersom daniel hade väckt mig kunde jag såklart inte somna om. Hoppade in i duschen och sedan började jag sminka mig. tiden gick alldeles för fort för mig så jag fick trycka i mig en liten yougurt och typ 2 tuggor av en banan som jag spydde av sedan . Jättekul att verkligen försöka äta mat på morgonen när man inte mår bra. Det blev en kopp kaffe och en morgoncigg på trappan. Blev lite halvsen så fick köra som en biltjuv till stenungsund med moppen. När jag sitter på bussen så ser jag mitt hår som är åt alla håll och kanter. Lyckat ! I aulan som vi skulle träffas såg jag Anna,Elin och Lina , tack och lov . Rektorn ropade ut alla som skulle gå i bf1a och vi skulle följa efter våra lärare, 30 elever är vi. I klassrummet blev det upprop och sedan typ lekar som vi skulle göra för att veta vad alla heter. Efter ca 1 timmar och 10 min fick vi sluta. HAHA kunde knappt hitta ut alltså ^^ Men träffade Adam , Emma och ted där så snackade med dom ett tag. När jag kom till ica maxi var det självklart 100 m i kö och min buss gick om 15 min och jag skulle på toa oxå. Men själklart är gubbhelvetet i kön till toan jättetrevlig så jag får gå före, nej, fick kuta till donken och sedan till bussen. Väl hemma ringer jag becka som är med cattis . Jag åker till hamnen och vi sitter där en stund och tjötar. 1 timma senare åkte jag till mammas jobb och gullade med barnen :) (A) så söta :) Önskade att jag var sådär liten igen och busade . Men tyvärr är den tiden över och man börjar bli stor nu. Jag kom hem vid 18.00 tiden , fördröjde tiden vid datan tills 19 , kollade på du är var du äter och nu sitter jag här och bloggar. Imorgon blir det en sån dag som man ska lära känna varandra. Hoppas att dom i klassen är lite mer sociala för idag kändes det som om att dom bara snackade med sina kompisar. Skitkul för dom som är ensamma och inte känner en jävel. -.- Men det löser väl sig. Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla tv eller något gott :D Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Carin

Jaa, precis så va det i min klass med. osociala människor ;) ..blev inte bättre idag heller, haha xD men det kommer väl !

2008-08-20 @ 15:22:01
URL: http://carinjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0