kul -.-

Idag har man avklarat en skoldag då , eller ja .. inte en riktigt skoldag utan umgås med treorna och tvåorna, lite halvsegt, typ rast hela tiden.. Så det blev fika m fia , Jag vet inte vad jag ska göra nu , antingen fortsätter jag på bf, men alla har ju varandra typ.. så går jag där ensam -.- kul ! Eller så tar jag ett sabbatsår , är så jävla skoltrött så det finns inte . eller så går jag iv !? Eller så byter jag till turism eller hotell o restaurang , usch !? jag vet inte vad jag ska göra !
15.24 tog jag bussen hem , träffade agnes,jossan och Anna där. kul kul :) På almölivs köpte jag mig en ramlösa och pringles, Cattis kom och hämtade mig med moppen. Hemma hos mig blev det te och typ sitta å snacka, sen blev det tv:n och datan ^^ sociala är vi xD hon drog för några timmar sen och jag sitter här å nördar. Vill sova men palla sova kl 20.15 ? Är inte på mitt bästa humör idag :/ typ en sån där dag som man är depp.. HATAR verkligen sådana dagar, Men så äre.

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0