ledig idag :)

hejsan hejsan :) igår sög verkligen skolan , helt fucking lonely... va första riktiga skoldan oxå .. först typ bf änmen sedan engelska och matte .. sista lektionen va samhäll , men jag skippade den och tog en tidigare buss, på bussen va även cattis och vi stannade i std för att käka pizza. Vi tog en buss hem sedan , väl hemma chillade jag lite , satt vid datan en stund sen somnade jag , pappa kommer in och vill att jag ska följa med o handla mm.. Snackade lite med cattis becka och julia och vi bestämde att vi skulle träffas under tjörnbron. Vi satt där och tjöta ett tag. Det blev kallt och vi åkte hem till mig ..runt 9 åkte dom hem.
idag vaknade jag 10 , as gött att inte gå till skolan idag. är leeeedig :D Men ska in till mimers ändå för att snacka m syon. pappi ska oxå med och vi ska bestämma vart jag ska gå . och vilken linje mm.. :) ska åka om 10 min , så får ta och dra mig , pusspuss v :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0