Söndag,Måndag och idag ^^

Hejsanhejsan ! Har inte skrivit på några dagar så säger bara lite grejer vad jag hittat på dom dagarna..
I söndags mötte sandra mig vid centralen , amanda var oxå med :) vi åkte till vasastan och fikade, sedan drog vi upp till amandas lägenhet och även där var alexandra. Vi fikade igen och satt o tjöta. 19.30 var det dags för mig att åka hem. Väl hemma åkte jag till fridas och träffade becka,cattis o bullen. När jag kom hem somnade jag :) nicebajs dag !
Igår dvs måndag, blev det skola som vanligt och jag har fått kompisar nu ! :D haha .. Så nu är jag inte lika deprimerad. Skolan gick som på räls och sedan hem , fick gjort läxan och runt 6 kom cattis , vi tog mopparna och mötte becka vid korsvägen. Sedan till tjörnbron och tjöööööta :) Sen blev det hem och nörda en stund tills jag somna,
Idag var jag så jävla trött i skolan så jag vet inte vad -.- Men fick sluta ca 45 min tidigare pga att jag var färdig med det man skulle göra.  Tog moppen hem till cattis och vi lagade mat, nu är jag hemma och är röv trött.. ska kolla på du är vad du äter snart och sen blire dom sista avsnitten av barnen på luna. nicenice,
Imorgon blir det att gå upp tidigt , snark ! yeah yeah ^^

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0