Onsdag

Så fruktansvärt trött jag har varit idag har jag nog inte varit på väldigt länge ! Skolan var seg och jag hade ont i huvudet + halsen  och så slutade jag sent ! fyfan. När jag kom hem kollade jag på lite film sedan somnade jag till 20.00 , tog mig en macka o te så blev det film .Tog tempen och jo visst , underbart jag har feber.  Sitter här nu och kollar lite runt på olika typer av tester , fanns typ alkoholberoende, panikångest, anorexi mm,, Jättekul att man har allt det där då ! Nej men så jävla fult att man gör ett "test" på några frågor sedan skriver dom ex, du borde söka hjälp för du har ett alkoholberoende ? Jisses vad trött jag blir .Igentligen orkar jag inte bry mig men något gör så att jag stör mig .. jaja, imorgon ska jag upp tidigt , om det inte är så att jag har feber.
pusspuss v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0