Helg ! :)

Tjaaaaa !!

Skolan igår va jättetrevlig ;P Var dock trött men allt flöt på =) Cattis åkte med mig hem efter skolan och vi gjorde toast och sedan köpte vi chokladpudding :) mums ! På kvällen blev det en pratstund med robin :) och sedan med becka , Jag åkte hem och somnade runt 11

Idag är jag på toppenhumör ! Hade sovmorgon idag så tog en buss vid 9. Hade 3 lektioner idag :) bf ämne och sedan typ ea i 2 tim ^^ jodå , Blev buffe , tacos , pizza och grekisk sallad, massor :) mumsfilibabba !! ;D
Ikväll blir det hamnkrogen m Julia, becka , cicci och hennes kompis :) nicebajs..
Imorgon ska jag och carin in till liseberg, ska bli kul det med ! Sedan kommer jag ta en buss till hyppeln där pappi, annika och sandras familj <3 så ska jag sova i båten 1 natt , sedan är det söndag och då får det bli chillidill !

Pusspuss v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0