camilla 16 år

tjena ! Mitt förta inlägg här så börjar nu ^^
Gårdagen var kul i början hos camilla, Förkrök och tårta med nikolina,camilla, emma, kim, sophie, viccan och mig.
Vi tog en buss runt 20.00 in till stan. Vi sjöng i bussen för camilla. Väl inne i stan var det ett jävla tjöt om toalett , mc donalds och cigaretter. Men det blev först donken och toa, sedan köpa cigaretter på 7 eleven. Vi gick runt lite och vi satte oss på avalon restaurang. Kimi köpte mig en öl och vi chillade lite. Vi gick lite och såg massa indianer som dansade. Mjo jag dansade med -.- fyfan ! jag typ gick ner i brygga och spagat , och inte har jag värmt upp . jag kan säga att jag har svinont i mina ben idag!! Eftersom att jag var full som en gås minns jag inte mycket mer men Kims bror kom och hämtade oss runt 2 ,somna typ dir när jag kom hem. fyfan vilken kväll ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0